72è Concurs i Exposició de Flors de Santa Coloma de Farners

Gratuït
Del ds. 03.05.25 al dg. 04.05.25
Compartir

L’Ajuntament, la Comissió de les Flors i la Confraria de la Ratafia organitzen, un any més, el Concurs i Exposició de Flors de Santa Coloma de Farners, que enguany arriba a la 72a edició, consolidat com el més antic dels que es fan avui en dia a Catalunya. El concurs se celebra en el marc del 12è Mercat de les Herbes de la Ratafia, que es farà del 2 al 4 de maig de 2025.Aquest any l’Exposició canvia d’ubicació i tindrà lloc a la Casa de la Paraula.

CATEGORIA DE FLORS I PLANTES

L’objectiu del concurs és promoure l’ornamentació floral i exposar les flors i plantes que els veïns/es de Santa Coloma tenen a les seves llars. Totes les flors, els rams i les plantes s’exposaran a la Casa de la paraula el dissabte i diumenge 3 i 4 de maig.

Per participar-hi, podeu portar-les a la Casa de la Paraula el divendres 2 de maig. Hi haurà premis al millor ram silvestre, la millor rosa, al millor lliri, etc. L’entrega de premis es farà el diumenge 4 de maig a les 18 h a la mateixa Casa de la Paraula.

CATEGORIA DE FOTOGRAFIES

L’objectiu del concurs és fomentar la fotografia de la flora i les plantes remeieres del nostre entorn natural, que s’inclouran en una exposició en línia, que estarà disponible al web www.mercatherbes.cat i durant tot el cap de setmana es podrà visualitzar a la Casa de la Paraula.

Per participar-hi, utilitzeu el formulari que trobareu prement aquí i adjunteu-hi la vostra fotografia de flor o planta. No hi ha límit de fotografies, de forma que una mateixa persona podrà presentar-ne tantes com vulgui. Les fotografies es podran presentar fins al dijous 1 de maig a les 20.00 hores. Hi haurà premis a les millors fotografies de flors i de plantes remeieres.

Formulari de presentació de fotografies

Dissabte
03
mai
Diumenge
04
mai